4 Mayıs 2010 Salı

Hoşgeldin Bebek (:

Yıllar önce, daha ben lisedeyken, bir bebek doğdu. Ailede uzun zamandır doğan ilk bebek olduğundan çok sevdim kuzenimi. Arabasıyla gezdirmek bir zevkti. Bebek büyüyüp, küçücük bir kız olunca, pırıl pırıl akıllı gözleriyle peşimde 'Semacım' diye dolaşmaya başladı. O zaman ben artık İstanbul'da üniversitedeydim. Her tatil bitiminde beni İstanbul'a geçirmeye gelirdi. Yıllar geçtikçe onunla çok şeyler paylaştık. O benim küçük kız kardeşim oldu. Evlendi, bana nikah şahidi olma onurunu tattırdı. Yaklaşık dört yıl önce minik oğlu, Mert'i karşıladık sevinçle. Ve bu hafta başında, 3 Mayıs'ta Can bebek geldi. Onu henüz görmedim, yarın heyecanla İstanbul'a gidiyorum görmek için. Uzun, sağlıklı güzel bir yaşam sana Can , tüm ailenle birlikte :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder